GÜZELLİK & MAKYAJ: Vaseline İntensive Care ''Kakao ışıltısı'' incelemesi

Herkese merhaba,

tatil esnasında ilk kez kullandığım ürünler arasında yer alan yeni vücut losyonu ile gözlemlediklerimi sizinle paylaşmak istiyorum.
Bu aralar tercih edilen sprey versiyonu herkesin elinde ve memnun kalanlar çoğunlukta. Ben şahsen sıkma şişeyi tercih ettim. İçindeki ürünü bir nebze de olsa kontrol edebiliyorum. Püskürtücü ambalajda bazı arkadaşlar az ürün elde etmişler. Muhtemelen dükkanlarda deneme amaçlı kullananlardan dolayı azalıyor ve para verip de alanları kötü bir süpriz ile karşı karşıya bırakıyorlar. Halbuki bir tester koysalar herkes memnun olacak ama nerdeeee....

İncelememi 5 kategoriye böldüm:

1. Ambalaj
2. Koku
3. Kullanım
4. Etki
5. İçerik

Bölüm başı maksimum 2 puan verebiliyorum. Toplamda ürün en iyi ihtimalle 10 puan alabilecek. Sonuçta size puanı ve açıklamamı bildireceğim.

Gelelim ürün ve açıklamasına:

Vaseline İntensive Care "Kakao ışıltısı"










"...Sizin için Vaseline nemlendirici jeli geliştirip mükemmel hale getirdik. Yeni Vaseline Kakao Işıltısı losyonumuz Nemlenditici Jel mikro damlacıkları içeren geliştirilmiş formülü sayesinde cildinizi derinlemesine nemlendirir."

Yaz aylarında terlemekten dolayı ince yapılı, çabuk derden emilen ve cildi yorup terletmeyen losyon arayışındaydım. Bir tavsiye üzeri alıp test etmeye karar verdim. Vaat edilenleri yerine getirdi mi okuyalım...

1.Ambalaj:


Şişenin kapağını rahatça açıp ürünü kolay şekilde elde edebildim. Ambalajın rengi kahve ve bronz tonlarda tasarlanmış ve basit dikdörtgen şekli ile elde iyi tutuluyor. 400 ml ile büyük boy olamasına rağmen ağır veya hantal değil. Kapak kullandıkça gevşeme yapıyor ama kendinden açılma imkânı yok. Ben tatile götürdüm ve büyüklüğü dışında çantada bir sorun çıkarmadı. Eğer valiziniz küçük ise daha ufak bir şişeye aktarabilirsiniz. 

Puanlama: 2

Sprey versiyonundan daha kullanışlı bence. Tabiiki sırtı kremlerken sprey olanı iyi iş çıkarır ama bana göre yeterli bir sebeb değil.

2.Koku


Koku konusunda oldukça hassasım. Özellikle hormonların dengesi bozuk günlerde ve migren ağrı benzeri baş agrılarım varsa bazı kokular midemi bulandırır ve tiksindirir. 
Vaseline Kakao ışıltısının kokusu hafif kalıyor. Palmolive duş jelim kadar yoğun değil ama kalıcılığı bir günü geçmiyor. Ama aldığım gün fark etmediğim, belki de tenim ile temas edip ortaya çıkan hoşlanmadığım bir koku daha var inceden. Biraz suni ve kakao kokusunun ilk anda belli ettirmeyen ama 5-10 dakika sonra burnumu tırmalayan birşey. 

Puanlama:1

Bahsettiğim alt kokudan dolayı biraz itici geldi bana. O yönden tam puan veremedim. Ama sebebi tenimle uyuşmazlık yaratan bir kimyasal reaksyon mu bilemiyorum. 

3. Kullanım:


Losyon alıştığımız kıvamda şişeden süzülüyor ve kolayca cilde uygulanıyor.Kuru/ karma cildim hemen ürünü sünger gibi emip içinde hapsetti. Uygulamayı vücudumun büyük bir bölümüne kolayca yapabildim. Sadece teknik sebeplerden dolayı ( doğal olarak) sırtıma süremedim ama eminim ki o da imkânım olsaydı aynı şekilde sorunsuzca gerçekleşirdi.

Puanlama: 2

Diyecek bir şey yok, ne akma ne damlama yaptı. Ürün hafif kremsi ama çok yoğun değil. Rengi kemik ile bej arası ve uygularken sonrunsuzca dağıtılabiliyor.

4.Etki:


Vaat ettikleri etkiler ambalajda şu şekilde belirtilmiş: 

• Kuru ve mat görünümlü cildi nemlendirir ( evet bende onu hissettim)
• Cildinizin ışıltısını ortaya çıkarır ( bronz tenimde hafif bir parlaklık vardı, karşılaştırmak için bir bacağımı kremleyip diğerine uygulamadım. Fotosunu çektim ama kameramın yetersiz olması sebebiyle görünmedi)
• Yapışkanlık hissi bırakmadan hızla emilir ( kesinlikle, hatta kavuran sıcaklarda bile beni üzmedi)

Puanlama:2

En çok bu özelliğine hayranım, gerçekten beni şaşırttı. Tenim kuru/ karma olduğundan dolayı hiç sorun yaşamadım ama yağlı ciltler için farklı olabilir.

5. İçerik






Fotoğrafta gördüğünüz gibi maalesef Paraben, Alkol, petrol türevleri ve farklı Silikonlar içeriyor. Bu konuda puan eksikliği oluşacak. Bunları kullanmadan da başarılı olabilirdi diye düşünüyorum.

Puanlama: 0

Ne yazık ki bu içerik konusu ürünü bozuyor. Bir yada iki " kötü" içerik belki idare edilebilirdi ama hepsi mevcut olunca puanlar eriyip gitti.

Sonuç:(7/10)


Genel olarak ürünü başarılı buluyorum ama içeriği herşeyi berbat etti. Bir daha alırmıyım bilemiyorum, şimdilik bitirip daha "temiz" olanını aramaya devam edeceğim.


Uyarı:


Bu yazı reklam amaçlı değildir. Ben bu ürünü kendi param ile aldım ve hiç bir şekilde Unilever firması ile temasda bulunmuyorum. Incelememin temeli sadece kişisel bakış açım ve edindiğim şahsi tecrübelere bağlı. Değerlendirmesi tamamiyle size kalmış.

5 yorum:

  1. Ortalama bir ürün anladığım kadarıyla denemekte fayda var gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Evet paraben içermesi iyi değil.. Teşekkürler paylaşımiçin..

    YanıtlaSil
  3. kokusu hariç ben severek kullandım
    kokusu biraz ağır geldi bana

    www.lerzankaradan.com

    YanıtlaSil
  4. Acaba günlük kullanılır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kullanmakta sorun görmüyorum ama günlük olarak pek tavsiye etmem bahsettiğim nedenlerden dolayı.

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖