GÜZELLİK & MAKYAJ: Akşam rutinim

Herkese merhaba,

İnstagram'da #akşamrutinim etiketini başlatıp takipçilerimi davet etmiştim. Kullandığım ürünler hakkında açıklama yapmadan sadece aşağıda gördüğünüz fotoğrafı paylaştım. Bu biraz zayıf olduğunun farkındayım. O yüzden buradan prosedürü izah etmeye karar kıldım...


            


Rutinimde temel ürünler olduğu gibi değişenler de var. Bu mevsime, ihtiyaçlarıma ve deneme merakıma bağlı olduğu için zaman zaman azalma veya çoğalma da gösterebilir.
Ama lafı uzatmadan güncel ürünlerden sırayla bahsedeyim:

1. Öncelikle makyaj yapıp yapmamam ilk adımı belirliyor. Makyaj yaptığım günlerin sonunda Essence göz makyaj temizleyici ile göz çevremi temizliyorum. Genelde diğer makyajımı tonik ile çıkarırım ama bu aralar Bebak acıbadem sütü 'nü deniyorum.

2. Ondan sonra yüzümü iyice yıkarım. Yeni keşfettiğim Dalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabunu bu aralar o işi görüyor. Ellerimde köpürtüp yüzümü yıkıyorum, nemli Microfiber bez ile de siliyorum. Sonra ılık ve ardından soğuk su ile durulayıp yıkama faslı bitmiş oluyor. Neden Microfiber bez derseniz, yapısından dolayı cildi iyi temizler ve gözenekleri kalıntıdan arındırıp bakım için hazırlar. Ben yıllardır kullanıyorum ve size de tavsiye ederim.

3. Şelale Gülsuyu 'nu tonik niyetine kullanıp yüzümü güzelce silerim. Bu hem ferahlık veriyor hemde gözenekleri kapatıyor. Bazen gözlerim yorulduğunda iki pamuk ped üzerine biraz gülsuyundan koyup gözlerimin üzerinde 5-10 dakika bekletirim. İnanılmaz rahatlatıyor.

4. Sıra geldi kremlere. Göz çevresi için Clinique All about Eyes rich'i uyguluyorum. Yüzüme o günkü nem ihtiyacıma göre ya Clinique Superdefense SPF 25 (yoğun kıvamından dolayı) yada başarılı bulduğum Rival de Loop Hydro 'yu ( hafif yapılı, çabuk emiliyor ve canlandırıyor) sürerim. Arada büyük fiyat farkları olmasına rağmen ikisini de tavsiye edebilirim. Ayrıca Clinique kremini kıvamından dolayı az miktarda uyguladığım için bereketli üründür.

5. Yüz bakımım burada biter. Eğer günlerden maske uygulaması ise 3. adımdan sonra onu yaparım. Ben doğal ve ev yapımı maskeleri tercih ediyorum. Eğer bu konuyu merak ediyorsanız Ev yapimi dogal yüz maskeleri adında yazımı mutlaka okuyun derim. 
Elbette diş bakımımı da ihmal etmem. Diş ipini düzenli olarak kullanırım, onun dışında Braun elektrikli diş fırçamdan vazgeçmem, faydalarını çok gördüm. Diş macununda tercihlerim yoktur ama Colgate' i epeydir beğenerek ailece kullanırız. 

6. Bütün gün eziyet ettiğim ayaklarıma artık sıra geldi. Emektarlarıma Franziskus Fussbalsam ile masaj yapmadan yatmam. Hem ferahlatıyor hemde yumuşatıyor. Böylece rahatlayıp güne elveda deyip yatağım ile kavuşurum...



4 yorum:

  1. hemen hemen aynı şeyi yapıp aynı ürünleri kullanıyormuşuz :) freternikus benim de favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende bende faydalarından yararlanabiliyorumö teşekkürler :))

      Sil
  2. Sizlerin kullandiklarini okuyunca ben hic kozmetik kullanmiyorum gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Eh her zaman bu kadar fazla ürün kullanmasam da olmazsa olmazları her daim diş ürünleri ve yüz kremidir.

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖